Chcesz z nami współpracować? Skontaktuj się z nami!

Integracja z firmą Prymus – strefa partnera

Integracja z firmą Prymus to kolejne spotkanie z cyklu szkoleniowo-integracyjnego z klientami naszej firmy. Tym razem jednak formuła spotkania była nieco inna niż zwykle. Weekend podzieliliśmy na dwie części, a każda z nich odbyła się w innej lokalizacji. Wszystko po to, by było nie tylko merytorycznie, ale co więcej, na tyle atrakcyjnie by to spotkanie na długo pozostało w pamięci naszych klientów.

Integracja z firmą Prymus – najpierw zwiedzanie, a później spotkanie

Pierwszą dobę, z piątku 27.09.2019 na sobotę 28.09.2019, spędziliśmy w niezwykłym Grodzie Galindów. Jest to kolebka pradawnych mieszkańców Krainy Tysiąca Jezior, nad samym brzegiem jeziora Bełdanyk.

W wesołej atmosferze zwiedzaliśmy z przewodnikiem cały Gród Galindów. Później w Galindowych strojach udaliśmy się na biesiadną kolację do podziemnej groty. Po pierwszej części biesiady w grotach, przy dźwiękach rogów i bębnów udaliśmy się z pochodniami do kolejnej podziemnej pieczary – Sali Wieców. Zostaliśmy tam poddani tzw. Galindówce, połączonej z pasowaniem na Galinda. Radości nie było końca, kiedy to spośród uczestników wybraliśmy wodza Galindów oraz jego Dzikie Nałożnice. Każdy z Gości miał swoją rolę do odegrania – spośród nas wyłoniono kilka rączych rumaków, które na swych grzbietach musiały dźwigać dzielnych wojów. Nie zabrakło też szamana, wiedźm, rusałek i wielu innych legendarnych mieszkańców tej krainy. Na koniec nadano nam nowe plemienne imiona. Jako pełnoprawni Galindowie udaliśmy się na drugą część biesiady z ogniskiem w plenerze, na skraju jeziora Bełdany.

Szkolenia i promocje dla naszych Partnerów

Kolejną dobę przeznaczyliśmy na część szkoleniową. Obrady odbyły się w sali konferencyjnej Hotelu Gołębiewskiego w Mikołajkach. Szkolenie produktowe marki SKL, której jesteśmy jedynym Dystrybutorem w Polsce uzupełniliśmy o specjalną ofertę promocyjną. Przygotowaliśmy ją wyłącznie dla naszych Gości konferencyjnych. Jest nam niezmiernie miło, że i tym razem nasza oferta spotkała się z tak dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów. Zebrane w tym dniu zamówienia zostały przez nas nagrodzone podczas wieczornej uroczystej kolacji, połączonej z dansingiem przy muzyce na żywo. Firma, która złożyła największe zamówienie podczas konferencji mogła dodatkowo liczyć na specjalny rabat. Uzyskany rabat będzie obowiązywał na wszystkie zamówienia złożone w październiku w firmie Prymus.

Po dwóch dniach pełnych wrażeń nadszedł czas na trzeci i ostatni dzień naszego spotkania. Przeznaczyliśmy go już tylko na relaks w Parku Wodnym Tropikana w Hotelu Gołębiewskim.

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *