Kariera

Kariera w Prymusie

Branża HVAC-R (Heating, Ventilation, Air Conditioning & Refrigeration, czyli ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja i chłodnictwo) przeżywa obecnie dynamiczny rozwój i jest jednym z kluczowych sektorów gospodarki, który wciąż rośnie w siłę. Dzięki nowoczesnym technologiom, rosnącemu zapotrzebowaniu na efektywność energetyczną oraz naciskowi na zrównoważony rozwój, HVAC staje się branżą przyszłości z ogromnym potencjałem. Chcesz pracować w przyszłościowej branży?


Dołącz do naszego zespołu!

prymus biuro_1

Kim jesteśmy?

PRYMUS HVAC&R – bezpośredni importer oraz dystrybutor Chłodnictwa Komercyjnego, Klimatyzacji i Pomp Ciepła, z siedzibą w Bydgoszczy – działamy nieprzerwanie od 1990 roku. Prowadzimy sprzedaż hurtową a naszymi odbiorcami są głównie firmy instalacyjne.

Nie jesteśmy jedną z wielu przeciętnych firm na rynku HVAC-R – jesteśmy liderem w swojej branży, nasza wiedza i umiejętności są poparte ponad 30 letnim doświadczeniem, a nasz sukces zawdzięczamy przede wszystkim zespołowi zaangażowanych i kompetentnych pracowników.

Aktywnie stawiamy na rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług oraz zadowolenie naszych klientów. Wierzymy, że profesjonalny zespół zaangażowanych pracowników jest siłą napędową sukcesu całej naszej firmy.

Jesteśmy dumni z tego, że tak wielu pracowników buduje swoje długoterminowe kariery w firmie PRYMUS, a niektórzy z nich są z nami już od ponad dwóch dekad i stanowią nieoceniony kapitał naszej firmy. Połączenie ich wiedzy i doświadczenia z nową energią i perspektywami, które wnoszą do zespołu nowi pracownicy, pozwala nam nieustannie się rozwijać.

Team Prymus

Jaka jest nasza kultura organizacyjna?

PRYMUS to firma rodzinna i taka też panuje tu atmosfera – działamy zgodnie z najwyższymi standardami organizacji pracy, dbając jednocześnie o dobre warunki i przyjazną atmosferęCechuje nas brak korporacyjnego podejścia – mniejsza biurokracja, mniejszy stres, brak dress code. Bezpośredni dostęp do osób zarządzających firmą pozwala na swobodną wymianę pomysłów, a nasi pracownicy mają większy wpływ na podejmowane decyzje. To co wyróżnia naszą kulturę pracy to poczucie wspólnoty, zaufanie i wzajemna pomoc. Kluczowe jest dla nas zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym, co sprzyja naszej efektywności. 

Dlaczego warto u nas pracować?

Praca w Prymusie to niekończąca się lista zalet spośród których z pewnością możemy wymienić:

Rekrutacja

Złóż podanie o pracę w firmie PRYMUS HVAC-R – wyślij swoją aplikację, klikając na przycisk pod ogłoszeniem na dole strony.

Jeśli w drodze selekcji kandydatów uznamy, że Twój profil i kompetencje pasują do wymagań danego stanowiska zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną do naszej siedziby. Podczas osobistego spotkania zostaniesz szczegółowo zapoznany z warunkami zatrudnienia w naszej firmie, będziesz miał szansę zobaczyć swoje przyszłe stanowisko pracy a nawet zasięgnąć opinii swoich przyszłych współpracowników na temat warunków pracy u nas. Wszystko po to abyś miał pewność, że firma PRYMUS jest odpowiednim miejscem dla Ciebie na twojej ścieżce kariery zawodowej. My zaś będziemy mieć możliwość lepiej Cię poznać, porozmawiać o Twoich dotychczasowych doświadczeniach i osiągnięciach zawodowych. 

W kolejnym etapie ostatecznie wyłonimy tych kandydatów, którzy w największym stopniu spełnią nasze oczekiwania oraz idealnie wpasują się w nasz zespół i naszą kulturę organizacyjną. Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani, zostaną o tym poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie, a ich dane osobowe zawarte w CV zostaną usunięte z naszych systemów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Zachęcamy jednak do wyrażenia zgody na pozostawienie złożonych aplikacji w naszej bazie kandydatów do ewentualnego przyszłego wykorzystania.

Proces wdrożenia nowego pracownika:

W pierwszym tygodniu nowy pracownik otrzymuje niezbędne narzędzia pracy, poznaje strukturę firmy, naszą kulturę organizacyjną, zapoznaje się z obowiązującymi procedurami oraz zasadami pracy działu handlowego. Przechodzi instruktarz stanowiskowy oraz podstawowe szkolenia: BHP, RODO, z obsługi wewnętrznych programów, np. programu magazynowo – sprzedażowego oraz programu CRM .

Dla pracowników działu handlowego pierwszy miesiąc to intensywny czas szkoleń produktowych i sprzedażowych a także pierwsze rozmowy telefoniczne i spotkania z klientami pod okiem przełożonego, który udziela bieżącego feedbacku. Wspólnie analizujecie napotkane trudności czy ewentualne niepowodzenia, tak aby każdy kontakt z klientem stanowił cenną lekcję na przyszłość.

Aktualne oferty pracy w naszej firmie:

Jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, a nie prowadzimy aktualnie rekrutacji? Wyślij nam swoje CV klikając tutaj. Jeśli nas przekonasz, że potrzebujemy właśnie kogoś takiego jak Ty, to nie wykluczone, że stworzymy dodatkowe stanowisko pracy w naszej firmie specjalnie dla Ciebie.

Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju współpracy z partnerami B2B, z j. angielskim

Młodszy specjalista ds. sprzedaży B2B – Doradca techniczno-handlowy

Specjalista ds. digital marketingu i sprzedaży B2B e-commerce

pl_PLPolish