Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju współpracy z partnerami B2B, z j. angielskim
Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju współpracy z partnerami B2B, z j. angielskim
Do Twoich zadań należeć będzie:
Obsługa klienta profesjonalnego działającego w branży HVAC-R w zakresie doboru urządzeń, ofertowania oraz realizacji zamówień
Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji biznesowych opartych na wzajemnym zaufaniu i zrozumieniu potrzeb naszych klientów
Utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych – samodzielne wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami oraz praca na leadach pochodzących z działań marketingowych prowadzonych przez naszą firmę
Osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz stałe poszukiwanie nowych szans sprzedaży
Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach branżowych oraz podczas organizowanych przez naszą firmę szkoleń i konferencji dla klientów, a także czynny udział w innych wydarzeniach kształtujących pozytywny wizerunek firmy w otoczeniu rynkowym
Narzędzia wspierające Twoją pracę:
Program do obsługi sprzedaży Subiekt Nexo Pro
Program do zarządzania relacjami z klientami CRM Gestor Nexo Pro
Zapewniamy swobodę w działaniu – możesz pozyskiwać zamówienia telefonicznie, mailowo lub podczas bezpośrednich wizyt w siedzibie klienta – liczy się efekt końcowy w postaci osiąganych celów sprzedażowych oraz budowania zaufania do marki i lojalności klientów. Istotne jest dla nas to, aby realizacja współpracy z klientami odbywała się zgodnie z etyką, przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami. Ważne, aby relacje biznesowe były budowane w oparciu o wzajemne zaufanie i zrozumienie potrzeb naszych klientów.
Proces sprzedażowy wspierany jest przez system CRM, platformę B2B oraz aktywne działania zespołu naszych marketingowców.
Nasze oczekiwania wobec kandydata na to stanowisko:
Kandydat posiada znajomość branży HVAC-R popartą doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku w firmie handlowej.
Zna skuteczne techniki sprzedaży, prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji z klientami. Potrafi doprowadzić do finalizacji sprzedaży już podczas pierwszego kontaktu z klientem.
Ma wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne – wykazuje się swobodą w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz spotkań.
Zna język angielski na bardzo dobrym poziomie, umożliwiającym swobodną komunikację z zagranicznymi partnerami firmy (poziom B2/C1).
Ma prawo jazdy kat. B i wykazuje gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie wybranych województw –
spotkania w siedzibie klienta, reprezentowanie firmy podczas konferencji oraz międzynarodowych targach branżowych.
Posiada wykształcenie min. średnie, najlepiej techniczne (preferowana specjalizacja: klimatyzacja,
chłodnictwo)
Jak będziesz wynagradzany?
Wysokość obu składników wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.