Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak uzyskać status klienta hurtowego?

    Każdy klient prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą ma możliwość uzyskania statusu nabywcy hurtowego. Jest to osiągalne po wykonaniu transakcji w naszym sklepie internetowym lub poprzez zamówienie telefoniczne. Po zaksięgowaniu płatności oraz przesłaniu odpowiednich dokumentów potwierdzających status firmy, otrzymają Państwo status klienta hurtowego z dostępem do korzystniejszych cen w naszym sklepie internetowym. 

  2. Czy możliwe jest zamówienie towaru, którego nie ma w ofercie sklepu internetowego?

    Oferta naszego sklepu internetowego nie odzwierciedla jeszcze w 100% naszych zasobów magazynowych, dlatego warto wysłać zapytanie o poszukiwany produkt. Jesteśmy w stanie sprowadzić dla klienta na zamówienie (przedpłata lub zadatek) poszukiwaną część lub konkretne urządzenie pod warunkiem jego dostępności u producenta. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru seryjnego poszukiwanego urządzenia. 

    Pomoc w zamówieniu otrzymają Państwo u naszych specjalistów:
    - części AGD - 52 321 23 83
    - chłodnictwo - 52 376 49 11

  3. Jak dobrać odpowiednią klimatyzację do pomieszczenia?

    W celu dokładnego doboru mocy klimatyzatora, należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:

    - kubatura pomieszczenia (wysokość x długość x szerokość)
    - liczba osób w pomieszczeniu
    - urządzenia w pomieszczeniu (komputer, telewizor, lodówka...)
    - położenie okien (strona północna, południowa...)
    - i wiele innych czynników...

     

    Poniżej prezentujemy przykładowe wielkości pomieszczeń oraz odpowiadające im wydajności urządzeń chłodniczych:

     

    -  25 m2       -> 2,2 kW
    -  35 m2       -> 2,7 kW
    -  55 m2       -> 3,5 kW
    -  95 m2       -> 5,3 kW
    - 120 m2      -> 6,4 kW
    - 160 m2      -> 8,8 kW

  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia wykonanego w sklepie internetowym?

    W przypadku wybrania opcji płatności "za pobraniem", zamówienie jest realizowane w ciągu 24h od pojawienia się na naszej platformie (czas dostawy towaru liczony jest w dniach roboczych). Jeśli została wybrana opcja z opłaceniem zlecenia w formie przedpłaty, proces przygotowania towaru do wysyłki rozpoczniemy natychmiast po zaksięgowaniu kwoty przez bank oraz dział księgowości PHU Prymus. 

  5. W jakim terminie mogę zgłosić reklamację/niezgodności w dostawie?

    Firma Prymus posiada dedykowany dział rozpatrujący reklamacje oraz zwroty/odstąpienia od umowy. W przypadku braków w towarze lub niezgodności stanów faktycznych z fakturą prosimy o zgłoszenie tego faktu w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania towaru. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowań lub towarów, należy przy przyjmowaniu przesyłki  wypełnić protokoł szkody na formularzu spedytora. Konsument ma również prawo do odstąpienia od umowy w&nbsp';ciągu 14 dni od daty zakupu. Przyjmujemy także reklamacje przedsprzedażne od partnerów handlowych (w przypadku zauważenia usterki przed dalszą odsprzedażą towaru), oraz na  drobne AGD podlegające tzw. szybkiej wymianie (Ravanson, Eldom, Ideal). Wszelkie reklamacje konsumenckie sprzętu z gwarancją powinny być kierowane do autoryzowanych serwisów producenta lub serwisów centralnych danej marki. Wszystkie informacje szczegółowe dotyczące reklamacji znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na stronach internetowych sklepów Prymus.

  6. Czy muszę założyć/posiadać konto w PHU Prymus, aby złożyć zamówienie?

    Z uwagi na liczne zapytania z Państwa strony wprowadziliśmy możliwość dokonania zakupu bez konieczności rejestracji danych kupującego/kupującej w naszych sklepach internetowych. Przy wybraniu opcji  "Kupuję bez rejestracji" Państwa dane są używane tylko i wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji przesyłki kurierskiej lub pocztowej. Na kolejnym etapie zamówienia można wybrać rodzaj dokumentu na podstawie którego towar będzie sprzedany (faktura lub paragon). W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy w uwagach do zamówienia podać numer NIP przedsiębiorstwa dokonującego zakupu.